tisdag 30 december 2008

Fynd




I dag har vi varit i stan o handlat, äntligen hittade jag en liten radio med cd-spelare. Egentligen ville jag ha en röd, men de var slut. Rött är ju finast, både på bilar och radioapparater, det tycker väl alla! Så nu ska det bli spela av, jag har ju bara en cd-skiva, o den har kommit bort. Men Kalle har hundra sejer han. Det är bara det att det är dansbandsfilter på min nya radio.. ha ha..

Jag hittade en kokbok med må-bra-recept. Det blir bra till det nya året då vi ska må bra och äta nyttigt efter all frossa i jul.

Så köpte vi vitt kakel till vårt nya spa som vi håller på att bygga här nere. Mera om spat kommer framöver så får ni se hur det blir.

Det var rea på alla tre sakerna så vi är verkligen nöjda med vår shoppingresa.

Vi handlade lite smått o gott till nyårsafton också förstås. Det ska bli tre-rätters meny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar