måndag 11 maj 2009

Olle

I går var vi i Björnhult o träffade Olle för första gången. Han var bara 4 dagar o så liten. Jag har glömt att nyfödda är så små, o ändå är det ju inte länge sedan jag fick Maria o Niklas. Ja, 28 o 21 år sen, men det känns som alldeles nyss. Vad tiden går fort, o nu är jag mormor. Det är så roligt!
Olle ser fundersam ut, han undrar nog vilka som har kommit o ska titta på honom.
Jag tycker han ser nöjd ut här, han tycker nog att det var roligt att få träffa sin mormor o sin morfar.

3 kommentarer:

  1. Ja det tror jag också. Jag tror också att han tycker att det blir roligt att få träffa den gamla mormoren och morfaren också.

    SvaraRadera
  2. Olle tyckte att det var roligt att träffa sin mormor och morfar:-). Han tackar så mycket för presenten också. Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Ååååååå gulleman!! Grattis till mormorskapet, eller vad det kan heta!

    Nu är det dags för avslutning i vårteckensutmaningen. På måndag kör vi Grand Final och jag kommer att lägga ut allas adresser i ett inlägg och uppmana folk att gå runt och titta på finalen. Det vore jättekul om du ville göra ett avslutningsinlägg och visa hur långt våren har kommit hos dig!
    Kram
    Viveka på Humlebacken

    SvaraRadera