måndag 18 maj 2009

Vårtecken

Här kommer det lite vårtecken från Kisa. De här fotona tog jag för en vecka sedan, men nu regnar det så det får bli de här korten. Det här regnet behöver vi verkligen, för det är mycket torrt här nu. Jag kanske kan visa lite nya foton längre fram i veckan om jag lyckas ta mig in här, vi har nämligen fått ett virus på datorn, o vissa gånger går det inte alls att komma in.
Äppleträdet blommar med mängder av blommor.



Min Skånska bok (den är från Söderåsen) har slagit ut.


Tulpanerna blommar länge i år.




Liksom Vårkragen.



Det blommar fint inne också. Det här är en pelargon.

3 kommentarer:

  1. Härlig blomning du bjuder på! Visst behöver trädgården regn och jag är så glad att vi fått litet regn de senaste dagarna och även idag. Ha en skön kväll!/Merja

    SvaraRadera
  2. Så härliga vårbilder! Vilken läcker pelargon, en sådant hade jag inte sett innan. Ser mysigt ut i trädgården.

    Visst har denna vårteckensutmaningen varit toppenkul!

    Ha en skön vecka!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Visst är det vackert ute i naturen nu?! Och grattis till lilla barnbarnet, han är jättesöt!

    Jag kör igång med en ny utmaning from 15/6 som heter sommarSverige så vill du fortsätta med utmaningar är du varmt välkommen att hänga med på denna! Mer info finns på min blogg!

    Ha det så bra!
    //Lisa

    SvaraRadera