söndag 1 februari 2009

Och vinnare är.....



Nu är tävlingen avgjord. Det har varit många fåglar vid vårt fågelbord i januari. Vanliga som koltrast, blåmes, grönfink, bofink, entita, skata och lite ovanligare som stjärtmes och stenknäck. Någon anka har jag inte sett till, och grönsiskorna försvann efter att sparvhöken hade varit här, men det har varit många talgoxar och pilfinkar. Pilfinkarna har kommit i större flockar, så de blev flest.
Vinnare är Birger!
Priset: prismorna att hänga ute eller inne kommer med posten.

4 kommentarer:

  1. Jag håller på att lära Mormor att kommentera här...via telefonen:-)

    SvaraRadera
  2. Hej Kisalotta! Nu skall jag äntligen hälsa från Birger och tacka för vinsten, han blev så snopen när han öppnade brevet. Vinst vad då för vinst, jag begrep meddetsamma. Han blev iallafall väldigt glad. Nu skall prismorna hänga i hans fönster och jag tror att det kommer att bli extra fint, när solen senare kommer över på den sidan på kvällarna. Nu skall jag också berömma Dej för Din blogg, jag tycker att det är en riktig GLADBLOGG med alla fina bilder och allt vad Du skriver. Hade riktigt bra. Kramar från mamma och pappa.

    SvaraRadera