torsdag 19 februari 2009

Trädgårdsdrömmar del 2
















Idag är det torsdag och trädgårdsdömmarnas dag. Jag visar även denna torsdag bilder från min Frankrikeresa. Vi var i en trädgård som heter Agapante, den var helt fantastisk. Det var många små rum men mycket inspiration och idéer.

Jag köpte en stor vit dubbel höstanemon där, som jag konkade med mej hem på flyget, bussen och bilen. Den blommade så fint hela hösten. Jag hoppas verkligen att den övervintrar, men jag är lite orolig, för jag glömde täcka den, o vi har ju haft mycket kallt nu.

2 kommentarer:

  1. Underbar trädgård, tänk om man hade en sån istället för en liten balkong :-)
    Ha en fin torsdag
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder, håller tummen för din anemon.
    Kramiz//kullervilla

    SvaraRadera