tisdag 17 februari 2009

Tävlingsdax



Nu blir det tävling igen! Vinsten är den här lilla söta porslinstöveln som jag har hittat på loppis. Den är bara 7,5 cm hög, foten är 7,5 cm lång och diametern på stövelskaftet är 4 cm. Jag vet inte vad man ska ha den till, men det skulle väl vara fint med vårblommor i, t.ex. blåsippor eller tussilago.


Nu ska ni gissa hur många skor jag har!
Både sommar o vinterskor o stövlar.


Skriv vad ni tror här eller på mejlen.
Om fler gissar rätt blir det lottdragning.
Den 28 februari ska jag räkna mina skor o stövlar och meddela vem som har vunnit den lilla porslinstöveln.

2 kommentarer:

  1. Kul, med en ny tävling:-)! Nu ska jag fundera lite och sedan kommer jag med min gissning....
    Ha de gott!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Nu ska vi gissa hur många Du har. Birger tror 18 par 36 st. Jag har räknat mina, skor stövlar, vinter sommar. Jag har 16 par, men jag tror inte att Du har så många, jag gissar 12 par 24 st. Hade bra önskar vi.

    SvaraRadera